فروشگاه نهاده کشاورزی و کودپاش – خرید و فروش کودپاش، کود شیمیایی، کود دامی، بذر و سموم شیمیایی مختلف در بازار کشاورزی به طرق مختلف انجام می شود:

 

شرکت فروش کود و بذر:

کشاورزان برای خرید نهاده از جمله کود، سم و بذر و … با یکی از سه روش ممکن و در دسترس اقدام می کنند. خرید مستقیم از فروشگاه نهاده کشاورزی آسانترین و مطمئن ترین شیوه خرید نهاده می باشد. در این روش کشاورز به صورت مستقیم با شرکت فروشنده در تماس بوده و خرید بدون واسطه انجام می شود.

 

نمایندگی فروش بذر و کود و سم:

دسته ای دیگر از کشاورزان برای تهیه نهاده های مورد نیاز گلخانه، زراعت و رفع بیماری های گیاهی، به نمایندگی های فروش بذر و کود و سم مراجه کرده و نمایندگان با تحقیق در میان شرکت های نهاده در دسترس خویش، سعی در بهترین راهنمایی به کشاورز خواهند داشت. در این روش ممکن است نماینده به دلیل محدودیت در ارتباط با شرکت های تولیدی همکار و یا به دلیل عقد قراردادهای نامعمول با تعدادی محدود، انتخاب نادرست و در اصل بسیار زیان باری برای کشاورز به بار آورد.

انواع ماشین ها و تجهیزات گلخانه و کشاورزی تیداپارس

 

فروش نهاده-فروشگاه کود و سم شیمیایی

دسته سومی از کشاورزان نیز وجود دارند که مستقیما به فروشگاه نهاده کشاورزی شهر خود مراجعه کرده و نهاده مورد نیاز را تهیه می کنند. فروشگاه نهاده کشاورزی در سطح هر استان و به تعداد زیادی موجود می باشد و به آسانی در دسترس کشاورزان قرار دارد.

 

فروش کودپاش شرایطی ارزان:

با در نظر گرفتن همه موارد برای خرید و فروش کودپاش، در نهایت کشاورز در پی خرید کودپاش خوب ارزان و شرایطی است. برای خرید کودپاش شرایطی و کودپاش وامی، کشاورز با دریافت پیش فاکتور از کارخانه تولیدی به جهاد کشاورزی مراجعه کرده و پیش فاکتور به بانک منتقل می گردد و پروسه دریافت دستگاه انجام می شود.

 

شکل1. کودپاش دامی
شکل1. کودپاش دامی

 

فروشگاه کودپاش دزفول:

فروشگاه کودپاش دامی مکملی برای فروشگاه نهاده کشاورزی است و در شهر های مختلف وجود دارد و نمایندگی های تراکتورسازی، کمباین و … همزمان نمایندگی فروش نهاده های کشاورزی را هم برعهده دارند. فروشگاه کودپاش دزفول تیداپارس، انواع کودپاش های گاردان گیربکسی، کودپاش هیدرولیکی و کودپاش هیدرولیکی گیربکسی را در اختیار کشاورزان قرار داده است.

 

فروشگاه نماینده کودپاش:

در پی دریافت تسهیلات و شرایط خرید و فروش در فروشگاه نهاده کشاورزی و کود پخش کن ها، کشاورزان بسیاری به سمت نمایندگان فروش روی آوردند. هر کدام از نمایندگی ها می توانند برای آگاهی از شرایط نمایندگی ادوات و نهاده ها با شماره 09103218554 تماس بگیرند.

 

فروش کودپاش دست دوم سالم:

در کنار تماس های بسیاری که برای خرید نقد و خرید شرایطی کودپاش انجام می شود تعدادی از کشاورزها به دنبال کودپاش دست دوم سالم برای کاهش هزینه های تولید می باشند. که با توجه به شرایط بدی که در زمینه خدمت پس از فروش شرکتها وجود دارد این کار اصلا توصیه نمی شود.

 

فروش زنجیر مخزن کودپاش دامی:

یکی از مشکلات عدیده کودپاش هایی که در خدمات پس از فروش از شرکتها و کارخانه های تولیدی با مشکلات بسیاری رو به رو می شوند، پاره شدن زنجیر مخزن کودپاش، خردشدن گیربکس و … می باشند که همین امر خرید زنجیر کودپاش دامی را برای کشاورزان به یک دغدغه غیر قابل حل تبدیل کرده است.

 

شکل2. کودپخش کن حیوانی
شکل2. کودپخش کن حیوانی

 

فروش گیربکس کودپاش دامی:

فروش گیربکس کودپاش دامی یکی از پر تکرارترین درخواست ها در خدمات پس از فروش دستگاه های کودکار، خرید کود پخش کن و خرید کودریز مالچر و کودپخش کن های ردیفی می باشد.

 

 

شکل3. گیربکس کودپاش
شکل3. گیربکس کودپاش

 

تعمیر کودپاش دامی:

به طور کلی یک تولیدکننده حرفه ای به گونه ای در زمینه طراحی و ساخت عمل خواهد کرد که کشاورز با کمترین و یا هیچ درصدی از نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش نیاز نداشته باشد. متاسفانه تعمیر کودپاش در میان کشاورزان بسیار رواج یافته و برای یک کارشناسی کوچک تا مشکلات بزرگتری چون عدم پاشش کود و عدم عملکرد زنجیر کف مخزن کودپاش، زمان حساس کودپاشی را ازدست میدهند و تمام مدت نگران و در انتظار خواهند ماند.

 

قطعات کودپاش دامی:

گاردان، گیربکس تخت، گیربکس حلزونی، گیربکس خردکن، دیسک پاشش، زنجیر کف مخزن، چرخ ها، خردکن، شاسی، مندل، محور چرخ ها، سرند و … قطعات اصلی کودپاش دامی هستند که طراحی ساخت آن در هر شرکت تولیدی متفاوت است.

 

خرید اینترنتی کودپاش دامی:

وبسایت رسمی خرید اینترنتی کودپاش دامی به نشانی www.tidapars.com و پیج اینستاگرام با ایدی tidapars@ و tidapars.sales@ به عنوان دریچه هایی برای خرید کودپاش در اختیار کشاورزان عزیز قرار گرفته است.

 

فیلم کودپاش دامی:

برای دریافت اطلاعات بهترین کودپاش دامی، عکس کودپاش ارزان و شرایطی و فیلم های کودپخش کن های چند تنی، می توانید کلمه تیداپارس را در آپارت سرچ کرده و یا وبسایت را بررسی و در قسمت دستگاه های زراعی باغی سایت به فیلم کودپاش دامی رجوع کرده، به صورت آنلاین تماشا یا دانلود کرده و به همکاران خود ارسال بفرمایید.

 

کودپاش رنگ قرمز:

برندهای مختلف در تولید کودپاش دامی از رنگ های مختلف استفاده می کنند. کودپاش رنگ سبز، کودپاش رنگ سبز و زرد، کودپاش قرمز، کودپاش آبی و رنگ های دیگر موجود در بازار، برای طراحی کودپاش مکانیکی، کودپاش هیدرولیکی و کودپاش هیدرولیکی مکانیکی مورد استفاده کشاورزان قرار گرفته و با رنگ در میان آنها معروف شده است.

 

شکل4. کودکار دامی
شکل4. کودکار دامی

 

کودپاش دامی یا گچ پخش کن:

آیا کودپاش دامی می تواند گچ پخش کند؟ پاسخ به این سوال با قطعیت تمام منفی است. ساز و کار کودپاش دامی به گونه ای است که برای کود دامی و خصویات آن در نظر گرفته شده است. خصوصیاتی از جمله اسیدیته، جرم مولی، وزن مخصوص، میزان رطوبت و بافت کود دامی برای پخش شدن در دیسک ها بسیار تعیین کننده می باشد. از این رو نمی توان انتظار داشت که کودپاش دامی گچ پخش کن خوبی هم باشد و هیچ آسیبی به دستگاه و ایرادی در مکانیزم پخش ایجاد نکند.

 

نمایندگی کودپاش دامی در کرمان:

نمایندگی کودپاش در استان های مختلفی انجام شده است و برای سایر استان ها نیز در حال رایزنی می باشد. در حال حاضر دریافت نمایندگی برای کودپاش دامی گاردانی، کودپاش دامی هیدرولیکی و کودپاش دامی هیدرولیکی مکانیکی میان شرکت ها و فروشگاه های کشاورزی انجام می شود. در واقع فروشگاه نهاده کشاورزی در قبال سهمی که از سود فروش نهاده و دستگاه به تولیدکننده می رسد درصد قابل توجهی دریافت می کند و موظف است که به کشاورز دستگاه مناسبی معرفی کند.

 

کودپاش چند تنی از کجا بخرم:

کودپاش دامی با ظرفیت های مختلف ساخته می شود. کودپاش دامی سه تنی، کودپاش دامی 5 تنی، کودپاش دامی 7 تنی و کودپاش دامی 10 تنی که در سه مدل کودپاش گاردانی، کودپاش هیدرولیکی و کودپاش هیدرولیکی- گیربکسی در فروشگاه های کشاورزی موجود می باشد.

 

نویسنده ها:

فائقه اصانلو 09904823436- فاطمه صفایی 09103218554

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *