دسته کردن سبزی و بسته بندی سبزیجات صادراتی نیازمند شرایط خاصی هستند:

مقاومت در برابر آسیب فیزیکی
سهولت در حمل و نقل
زیبایی بسته بندی در نظر مشتری
درج اطلاعات محصول
بسته بندی سبزیجات بصورت اتوماتیک

 

دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی – انواع، قیمت و خرید

 

دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی – انواع، قیمت و خرید

رعایت اصول دسته کردن سبزی در صادرات بسیار پر اهمیت است. بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات به صورت اتوماتیک یک فرآیند صنعتی است که در آن محصولات به صورت اتوماتیک ویا نیمه اتوماتیک، با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه بسته‌بندی می‌شوند. این فرآیند به منظور جلوگیری از خرابی، افزایش ماندگاری، حفظ کیفیت محصولات و همچنین بسته بندی در تیراژ بالا استفاده می‌شود.

در راستای هدف بهبود کیفیت دسته های سبزیجات و صیفیجات صادراتی ایران، تیداپارس دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک خود را تولید و عرضه نموده است. این دستگاه برای گره زدن با انواع جنس نخ و نوار و کش کاربرد دارد. به راحتی و با سرعت بالا سبزیجات دسته می شوند. و نگرانی بابت تهیه نخ نخواهید داشت زیرا با انواع نخ، نوار و کش کار می کند.

 

گره زدن مکانیزه شوید برای صادرات

 

گره زدن مکانیزه شوید برای صادرات

تولیدکنندگان و صادرکنندگان سبزی صادراتی همواره به دنبال روش مناسب دسته کردن و گره زدن و بسته بندی سبزیجات هستند. گره زدن برای دسته کردن سبزیجات از جمله شوید که یکی از سبزی های صادراتی ایران و خوزستان است، اغلب توسط کارگران انجام می شود. اما سرعت کار و حتی دقت کار پایین می آید و برای صادرات نیاز به تعداد زیادی نیروی انسانی است که ممکن است همواره در دسترس نباشند.

گره زدن مکانیزه شوید برای صادرات راه حلی است برای دسته کردن و گره زنی سریع و با دقت. گره زدن مکانیزه شوید توسط دستگاه گره زن یا همان باندلینگ انجام می شود.

 

دستگاه گره زن نیمه اتوماتیک برای گره زدن سبزیجات، به طور کلی دارای مراحل زیر است:

تغذیه سبزیجات: از ورودی دستگاه، سبزیجات وارد دستگاه می‌شوند، ممکن است این مرحله به صورت دستی توسط اپراتور یا با استفاده از سیستم خودکار صورت گیرد. 

تنظیم اندازه سبزیجات: اگر دستگاه دارای قابلیت تنظیم اندازه گره باشد، این مرحله به وسیله اپراتور یا با استفاده از قطعات مخصوصی صورت می‌گیرد. 

 

گره زدن دسته های سبزی

 

دستگاه گره زن نیمه اتوماتیک

گره زدن دسته های سبزی ، صیفی و انواع گل، می تواند توسط سیستم های مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی صورت پذیرد. توسط مکانیزم مخصوص هر دستگاه، گره ها به صورت نیمه اتوماتیک روی سبزیجات زده می شوند. برخی از دستگاه های گره زن دارای حسگر کنترل کیفیت گره می باشند، که موجب می شود از بروز خطا یا مشکلات در گره جلوگیری شود. همچنین مورد مهم و ایمنی در این دستگاه ها، این است که هنگامی که کارگر به اشتباه دست خود را زیر سوزن دستگاه وارد کند، می بایست فرآیند گره زنی متوقف شود. در دستگاه دسته کن و گره زن تیداپارس این امر برای رعایت ایمنی اپراتور در نظر گرفته شده است.این نوع دستگاه‌ها های نیمه اتومات معمولاً توسط اپراتور نظارت شده و به صورت نیمه اتوماتیک عمل می‌کنند. این فرآیند باعث سرعت بیشتر و دقت بیشتر در گره زدن سبزیجات می‌شود، که در تولید جلب رضایت بیشتر مشتریان و افزایش بهره‌وری کشاورزان موثر است.

 

 

 

برای دریافت کاتالوگ و عکس و فیلم کارکرد دستگاه به ما پیام دهید.

09904823436
www.tidapars.com

دفتر مرکزی: کرج. میدان توحید. ساختمان پارسیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *